My lovely friends---Thanks

Sunday, 2 October 2011

CORAT - CORET SYAWAL 2011

Assalamualaikum..
Syawal sudah berlalu..majlis rumah terbuka raya pun sudah berakhir,sekarang kak lyn mula menerima undangan majlis Al Wida dari saudara mahupun kenalan kak lyn yang bakal pergi mengerjakan Haji pula.Semoga mereka selamat pergi dan kembali ,juga dikurniakan Allah kesihatan yang baik sepanjang menjalankan Ibadah Haji disana nanti..Aminn.
         Untuk Undangan majlis Perkawinan macam biasalah..setiap minggu.. tak kira bulan apa sekali pun ,bulan syawal ke? bulan safar ke? tapi rasanya belum lagi kot orang buat pada bulan Ramadhan..hihihi ,tak macam dulu-dulu masa cuti sekolah jea! kan..kan.kan... Cerita tentang majlis Perkawinan,Pada bulan syawal yang lepas kak lyn ada telibat sama dalam majlis perkawinan sepupu suami kak lyn  di Pahang..Kak lyn di minta menyediakan kek perkawinan dan juga makanan di Meja Utama..Adoiiyaii...seram sejuklah jugak.
       Walaupun biasa buat tempahan kek tapi ini pertama kali kak lyn buat untuk kek perkhawinan,,,heeehee Untuk lauk pengantin tu kak lyn taklah takut sangat sebab akan ada adik-beradik yang membantu..tapi kek khawin?..Emm..pada hari yang ditetapkan,Alhamdullilah..jadi jugaklah kek tu...kaklyn buat 3 jenis kek~1)kek blueberry dgn buttercream 2) kek Red Velvet dgn cream cheese 3) kek coklat dgn buttercream..kita layan je gambor ok..

kek red velvet


kek coklat

kek blueberry

dlm sibuk lupa nak betulkan kek stand tu,maklumlah dlm kereta terbengkok sikit la pulak!

lauk pauk di meja utama...

        

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...