My lovely friends---Thanks

Monday, 22 August 2011

Selamat Hari Raya,,,

Assalammualaikum...

wah! lama tak menjenguk blog ni..Rasa rindu banget!.hehehe kaklyn sibuk tahap gaban mennyiapkan biskut raya yang ditempah kawan- kawan. Alhamdullilah dah selesai semuanya..Sekarang hampir semua biskut telah pun dihantar @ diambil oleh tuannya..
       kat sini kak lyn tampalkan sedikit gambar- gambar yang sempat diambil..emm lepas ni kenalah  buat biskut raya untuk rumah kaklyn pulak....belum lagi kek lapis yang perlu di seattlekan segera..huhuu Meriah!meriah! busy! busy!Pening!pening!
sebahagian biskut yang dah siap dipack

masih ada lagi 3 jenis belum  dibakar..huhuhu


akhirnya siap jugak dan ini sedia untuk diantar...
terima kasihlah kepada kekawan yang sudi menempah biskut raya daripada kaklyn..Insyaallah tahun depan tempah lagi lah ya! hehehe Apa-apa pun kaklyn ingin memohon maaf dan mengucapkan" Selamat Hari Raya Aidil Fitri" semoga selamat sampai ke kampung masing-masing dan ber bahagia selalu..Aminnn

4 comments:

  1. banyaknya Lyn ambik tempahan..
    rezeki tu lyn :)
    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  2. wah...tahun depan nak bookinglah..hehe..

    ReplyDelete
  3. hehehe kak kasih..rezeki ramadhan kata orang;)terima kasih..selamat hari raya utk akak jugak..

    ReplyDelete
  4. hiiihii marina, awalnya dah nak booking.. tak raya pun boleh booking biskut raya gak! hehhee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...